KecIL||cUtE||SenGaL

huwaaa,,,,rase betol2 nak hamuks n nangis aja,,,dah le memang tengah urgent gle,,tetiba my lonely laptop buat hal pulak,,merosakkan dirinya,,masih blom pasti ape masalah dalaman die,,masih disiasat kat HP servis center,,,huhuhu sangat frust rasenya,,,disaat gue betol2 butuh kan nya,,disaat itu dia lagi mogok,,huwaaa,,,memang gue ngak bisa idup tanpa laptop dan internet,,itu peneman gue tuh,,emang hari2 pas balik kerja,,aku dok godek2 die,,online 24 jam,,bak kate kawan aku yang selalu nampa nama aku tiap kali derang online,,,maap kekawan memang hobi aku tuhmmcannot live without la,,,satu hari tuh,,sebab ujan lebat2,,,tetibe fix line aku problem,,hamuks acik sekejap,,ku tepon TM,,senge jek die bagi jawapan,,,gue lagi marah die tanye soklan bebanyak pulaks,,menci aku,,,jadi satu malam aku tak maen internet,,stress wooo...then couple of day,,laptop aku lak mogok,,tetiba die hang n screen aku tak kuar ape2 dah,,huhuhuuhuh brape kali jadi,,then die terus tak bleh nak bukak lagi dah,,,tambah lagi satu kali tensen aku,,,memula aku nak siapkan keje opih,,then tertangguh lah kerjanya,,dah le esoknya ade meeting ngan user,,nak tunjuk dokumen ape segala,,,huhu sib bayek memang ade backup,,,klu tak,,terbunuh lah aku kat situ,,,,yang bestnye aku cepat2 kontek kawan aku suh formatkan laptop tuh..sebab aku ingat hanye masalah virus2 cinta yang menyerang,,sekali bukan virus lah,,,,,hardware failure,,,tapi belom dapat dipastikan lagi lah,,masalah yang mana satu,,,pilihan yang aku ade,hopefully tuh jek le pilihan die,,klu ade yang laen,,harap2 not soooo mahal lah:
1) mungkin masalah bateri,,tuh kater kawan aku,,
2) acu,,my youngest brother kater maybe RAm die yang rosak kot
3) motherboard,,kater kawan aku sorang lagi
kesimpulan:
untuk pilihan 1 dan 2 aku boleh terima lagi,,sebab aku rase i can afford the cost,,sikit2 boleh lah ..tapi bab motherboard tuh aku memang ketar lutut dah,,,awai2 lagi aku mengalah,,klu betol le tuh masalahnya,,mau terbang rm 1K duit aku,,adoi mana kakok nak cari duitnya,,,bukan takde,,,duitnya ade tapi,,,aku dah plan nak gune duit tuh tuk mende len,,bende idaman aku yang bermula ngan huruf 'S'...huhuhu penat aku kumpul sampai jadi bukit tau,,tetibe ade lak halnya,,,takpe lah,,maybe tuh le gunanya menyimpan kan,,hehehhe harap2 laptop aku tak kronik sangat,,,hopefully,,n sekarang aku menyalahgunakan laptop kompany aku tuk update blog nih,,,oh tidakkk,,,maapkan saye encik boss,,,saye nak buat keje tapi saye malas,,,huhuhuhuhu mata aku dah ngantuks,,,jadi stop disini aja,,,daaa selamat haari pekerja kepada pekerja2 cemerlang cam aku,,hahhahahahha

0 CakaP2: