KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. just a quick update.. dalam beberapa jam lagi mata ini bakal menangkap raut wajah jejaka idaman yang pernah cube diushar sebelum ini.. ingat tak post ini.. hahaha saat itu memang memasang angan2 nak jadikan dia bf.. tp tetibe hati nih dah berubah pula.. owh.. dah menemui jejaka yang laen pula,, maafkan saya.. kerana telah berubah hati ye taec.. lagipon saya frust la bile dapat tau awak keluar dating ngan sica.. sampai hati awak meniga kan saya.. hukhuk..kita putus saja jika begitu.. sudahlah.. :(


Tp saya tak kesah sbb sekarang saya pon berubah citarase kepada rakan segroup awak yg lain pula.. owh mr J.. dedebar tau nak melihat awak live pertama kali malam ini.. dugeun.. dugeun.. hampir pecah jantung ini dibuatnya.. demi mr J saya bersusah payah buat ini.. :)

Gigih tak?? gigih kan demi awak mr J.... sampai kawan saya kate saya sayang awak lebih dr SIWON.. idaman hati pertama saya itu.. ahahahaha eh mana boleh begitu.. tentulah awak idaman saya yang ke... errr..errr... tak bleh bitau nnt awak kecik hati pula.. biarlah rahsia adalah lebih baek barangkali.. :)

Baek lah.. mengharapkan malam ini awak dan rakan2 dapat buat yang terbaek.. hwaiting!!!
Sekian, terima kasih.. harap maap atas post poyo ini.. hak hak hak.. last but not least..
'Junsu.. palli come to nuna!!'

0 CakaP2: