KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. huish.. dah ade habuk plaks di umah tumpangan saya ni..tak baek tuk kesihatan.. lagi-lagi kalau ada asma.. sib baek takde.. hahaha tapi mau la bersin due tige kali bersihkan habuk nya.. lom masuk mop sume lagi.. hish.. merepek.. cenggini la gaya bile dah lama tak mengarut.. ngarutan.. hahhaa..

Eh.. nih saper yang belom berpunye nih ha?? saper?? saper?? hamboi.. ape senyum2 ha korang yang bace?? ingat saya nak promote diri sendiri ke?? bagi korang anta resume kat saya.. hish tau la saya memang bakal menantu pilihan... tapi tak yah la nak susah-susahkan diri.. gelakkan saya.. tak suke tau menyampah.. hahahhaha ngek merepek lagi.. cukup-cukup.. hentikan semua.. alalallala

Takpe la.. sebenarnya saya pasti ramai nak cuba hantar resume kan.. bila calon nya memang la menepati ciri2 menantu pilihan.. owh.. memang hawt tak ingat punye.. tak tipu.. dah le memang saham tengah naek.. good looking.. baek hati.. jantung hempedu semua.. menyayangi dengan sepenuh hati..memang tak pandang orang laen dah sebab mencintai satu orang sahaja.. melindungi dengan penuh kasey sayang yang menebal.. wah ayat promote habis nih.. ala tapi tak tentu dapat tak nih.. jauh sangat la nak post resume.. hahhaa takpe ah simpan aja la cinta dalam hati.. angan-angan sudah..

Ha.. korang nak tau calon yang dimaksud kan tuh saper?? mau.. mau.. angguk kepala sikit.. ha camtu la.. baru betul.. hehe.. nah saya pertontonkan wajah menantu pilihan tuh..


Taecyeon oppa.. sarang hae

wahahaha.. berdebar jantung saya.. ensem kan.. adeh.. adeh dah nak hapdet resume sekarang sebelum terlambat.. u better run.. run.. run.. hahhahha

0 CakaP2: