KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. ha amik sekali saya hapdet hari2 pula.. wahahaha.. mmg banyak cerita yang tertinggal dalam tuppaware nih.. ade berkeping2 lagi dan memang hampir lemau.. haha ape kaitan tah lemau disini.. mungkin sedang lapar sekarang.. hujan pula.. jika dapat gompisang indah nih.. ha saper nak banje... angkat tangan... ha takde ke.. takpe la... :( sob..sob... saya beli sendiri la camni..

Ape nih.. tutup citer gompisang.. melalut dari tujuan asal.. hari nih nak story pasal majlis petunangan sepupu adik ipar saya.. haha sebuk aja kan saya join juga.. takpe2.. mereka dah selalu tengok muka saya dimajlis keluarga adik ipar saya.. hehe memang akan ade la muka saya yang cute nih.. tapi selalu kesengalan untuk mengetik gambar aja lah kejenya.. hehehe..

Majlis pertunangan berlangsung dinegeri sembilan, ah terlupa nama tamannya.. minta maaf ye.. maklumlah cerita lemau baru nak post.. jadi redha aja lah tak ingat semua fakta.. jadi marilah kita layan gamba sepanjang majlis berlangsung.. oh ini adalah cerita backdated juga.. jadi citer sikit aja lah, laen gamba2 ye.. selamat melayan gamba.. yeah.. :)

inilah pasangan yang ditunangkan tuh.. Tahniah


Sanak saudara yang hadir meraikan majlis

Anak-anak buah juga tidak ketinggalan..meraikan acu dayah

bersama sepupu dan makcik2 tersayang.. eh gamba aku takde :(

Majlis menyarung cincin..

2 CakaP2:

  1. Unknown says:

    hape tu gompisang??

  2. ndr says:

    encik riz.. gompisang adalah sejenis makanan yang juge dikenali sebagai goreng pisang.. hehe :)