KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone, selamat bulan jun kawan2.. brape minggu tak hapdet zone nih.. tak brape nak ada kerajinan bercerita.. dah lemau semua cerita yang letak lam tuppaware pastu tutup rapat2.. hish.. memori pon dah kene serang virus.. jadi kelam2 aja cerita ynag nak dikongsikan disini.. baek lah panjang pula mukadimahnya.. saja membebel tak tentu pasal.. nanti baru la cari pasal betul2.. sekarang tak mahu lagi.. hikhik.. dah merepek lagi.. diam2..

Oh nak cerita pasal ape nih.. oh mari becerita pasal aktiviti jalan2 cari pasal yang dah berlaku agak lama nih.. sepatutnya ini adalah entry bulan 4 barang kali.. eh lamanya.. backdated entry.. hish dah kurang satu post untuk April 2010.. tapi takpe la kan.. layan kan aja.. hihi.. oh pada bulan 4 yang lalu.. saya dan seperti biasa.. bersama adik kesayangan sekeluarga membuat aktiviti mengunjungi tanah bukit.. hehe pada asalnya merancang untuk ke tanah tinggi yang genting sahaja untuk berfoya-foya disana.. tetapi rancangan berubah dan kami menuju tanah bukit sahaja.. Tanah Bukit Tinggi namanya.. hurm.. sound familiar tak?? hehehe

Kunjungan ke sana adalah tujuan untuk berjalan2 cuci mata aja.. takde la nak bertiduran pula.. sekadar mengisi masa cuti adik ipar yang jatuh dihari minggu.. haha sambil memberi Maryam rase percutian ala2 di france gitu.. tapi non hado.. panasnya amat adalah.. maklumlah dalam musim sekarang... hehe sian ada org tuh.. siap pakai baju tebal kan.. memang masak bersauna la dia jadinya.. hehehe.. siapa lah org tuh agaknya... :)

Sebab cerita dah lemau.. layan gamba ajalah ye korang.. hehe tak banyak saya letak.. sikit jek.. kang muntah plaks tgk muka saya yang sangat cute nih.. hahahahaha

Selamat datang ke Colmar Tropicale
Oh.. ini family yang excited.. haha..

Bila si dararindu berpose.. hahaha jangan muntah ok


MJ yang buat muke kool atas keldai.. padahal takut


Berangan jek la ye MJ


Sekian aja.. cerita riang ria berpanas di Bukit Tinggi.. selepas tamat.. meneruskan perjalanan ke bukit laen pula.. Bukit Kuantan.. yeah.. pulang kampung.. :)

2 CakaP2:

  1. R-B-I says:

    Hahahahha anakku sangat gila comel...hahahahha sapelah yg pakai baju panas tu ye? Kekekekkeke....

  2. ndr says:

    iye la.. siape nak puji anak sendiri kan.. hahahha :P