KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone.. homak aih.. memang sawang2 dan berlalang2 betul.. ahahahhaa maap ye.. saya memang bukan dalam mood nak menulis atau ape jua yang seangkatan dengannya.. semuanya 'MALAS'!! betul2 takde perasaan yang mengundang penulisan yang bernas.. but tak tau hari nih siap update template ngan blog nih.. mungkin die kurang 'MALAS' hari nih.. bahahahaha kurang la sangat.. hanye die yang peham apa dia rase.. erghhh...stress!!

Ok apa citer kiter nih ye?? oh hello Malaysia la sangat, pelempang sedas baru die tau yang tajuk post entah apa2 la kan?? bajet setar la plaks nak hello sana sini.. hehe sebenarnya tajuk adalah tiada kaitan dengan post merapu ini.. saja buang masa yang ade duk tulis merepek2 kan.. padan muka korang yang bace.. bahahaha padan muka tak??

Ye la, ye la.. tulis bende yang menfaat la sikit NDR oit, macam yang tulis status kat FB tuh ha.. kebanyakan ayat2 sentajah pilihan kan?? bahahahaha.. sian frenlist yang rase kempius dengan status2 tuh ha?? wondering why la kan.. ala.. saya tau sangat uols memang caring kan saya.. sayang kan?? betul tak?? sebab sayang la saya tulis status2 macam tuh.. saling mengingati kan?? takde salahnya.. phewittt.. mode sentajah lagi sekali.. takde la sebenarnya tuh sekadar peringatan buat diri sendiri.. maklum la kita kan manusia biasa, manusia yang mudah lupa.. jadi kene la beringat2 kan diri sendiri.. tak la terhanyut sangat kekdahnya.. kesimpulannya saya ok.. ok ye bukan k.o. ahahaha klu nak pikirkan sangat.. k.o juga adanya.. tapi bia lah.. selagi tak menjejaskan dan mengusik privasi dan hak saya.. memang saya ok.. klu lelebih tuh.. maka sendiri mau ingat, ada lori ade bas.. laen hari den balas.. ops.. sungguh keji bunyinya disitu.. but as a reminder la kan.. dan warning awal2 nih.. jadi sila lah ingat ye.. hehe

Ok lah sekian saya post merapu nih.. nanti saya rajen saya buat post pasal holiday saya yang dah basi tuh.. hish.. maklumlah saya memang suka janji palsu dalam bab mengpost cerita nih.. hehehe ok bubye..



0 CakaP2: