KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone, ahahaha mari la kiter ngomel2 hari nih.. oh ye, dr pagi catatan nih tak siap-siap, entah apa yang saya kerjakan pon tak pasti.. ohohoho.. sengal sangat kan?? hish hish..


owh ye, smlm diwaktu lunch telah menuju klcc, untuk apa?? hurm saja teman opismate konon nak beli ape tah... tak tau la nama bende tuh.. tapi kat uniqlo la ade.. hehe lagi pon adalah sempena pembukaan uniqlo kat klcc, ade less.. hehehehe.. opening sale katanye..

menuju kesana tanpa planning nak beli apa, tapi terbeli jugak, memang tak agak pon benda nih akan ade walaupun sebenarnye derang mmg model la tuk baju2 kat situ.. hohohoho sekali ade,, saya sebenarnya bukan la vip sangat, tapi entah tetibe terlebih excited dr opismate aku yg ala2 vip tuh,, tapi die tak beli pon, saya jugak yang beli.. ade kah patut?? si peminat vip tuh kate, walaupon die tak beli, tapi saya beli, dia akan rase dekat ngan Big Bang.. boleh camtu.. layankan aja fatwa die.. hurm...

Ok ini adalah hasil yang berjaya diperolehi.. hohohoho :)

Big Bang show tshirt.. hohoho
dan ini.. hehehe :).
tumbler itu adalah percume dengan setiap pembelian 200 ke atas.. saya tak belanja banyak tuh pon, cume cukupkan bil kawan saya tuk dapat 2 tumbler.. ahahahaha suke tak?? jimat duit tak payah abiskan 200 pon, cuma 39.90 jek leh dapat juga kan.. wahahahahaha tq la opismate.. hehe :)

Sib baek jugak la saya bukan pegembar komik sangat.. kalau tak.. hurm ade naruto, dragon ball, yang laen tuh tak kenal la,, hehe nih la ade jek channel animax kat umah, tapi haram tak dihirau.. hehehehe ok le itu jek ngomelan.. sekian..

oh lupe VIP tuh adelah nama fan club tuk Big Bang, kump korea jugak.. eh fan club ke die pangge?? saya pon maen hembus jek.. kikikiki :)

0 CakaP2: