KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. weeehooo banyak pulak bende nak hapdet kan.. suka la tu.. suka la tuh nak bace ngomelan merepeks i kan?? kan?? eh sejak bile i.. i.. nih.. hehehe bukan selalu gune saya ke?? ha?? ha?? ah sadap u.. suke hati saya lah kan nak i ke saya.. blog saya nih.. uols bace jek la.. baca tau.. jangan tak baca.. hahahaha..

Hari sabtu lepas saya telah memergikan diri ke sebuah tempat yang sangat asing la.. hehe mana la penah nak sampai tempat yang macam tuh kan.. jenjauh nih.. tapi gigih nak bersua muka dengan encik bernama tujuh nih.. saper dia.. hehe sila google sendiri la.. saya pon tak abis study pasal dia lagi... jadi saya bagi tgk gamba lah ye.. jjjang.. jamu mata





Ensem dak korang rase?? ensem tak?? hikhik tgg la post tertunggak laen.. ade lagi bintang korea yg i dah tgk depan mata.. saba eh.. stay tune :)

0 CakaP2: