KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone, ewah.. ewah.. hari2 nak buat post nmpk.. ade banyak mase terbuang kah?? hahahaha banyak plaks cengkadak kan.. hapdet salah.. tak hapdet salah.. sudah2.. sadap u.. * i'm talking to myself not uols my reader.. kah bajet kah ade pembace..


ok, nak citer pasal house warming my fren kat setia alam, oh majlis ini berlangsung pada cuti hari buruh yang lalu, hehe.. dan seperti biase kalau kemana2 pergi saya mesti ditemani seseorg... jeng jeng.. jeng.. cee teka siapa?? siapa dia.. ha tak tau ke tau nak jawab nih?? ddeng!! animida.. salah la.. haha seperti biase kalau bab kenduri kendara rakan2 nih, dah pasti la kan,, ade sesorg yang baek hati, limpa hempedu nih yang akan amik saya.. sebab tuh la saya sayang lebih kan dia.. tq ahjumma.. ahahaha sure die tgh buat muke ketat sentap dipanggil ahjumma.. bahahahaha :P

baek la, kita layan gamba eh.. mcm dah lama jek tak tepek muka sendiri kat blog nih ha.. tengok la muke saya yang cute tapi tidak korean look nih,, bahahaha nak jugak kan.. oh ye terima kasih kepada tuan rumah yang menjemput kami datang, walaupun die dah nak sentap sbb kami tak kompemkan kedatangan kami,,, suprise.. ha ha sekali tak jadi pon suprise sbb dah kantoi nmpk kami dlm kete.. huhuhuhu lenkali jemput le ade ape majlis, insyaallah kami datang?? kan ahjumma liza kan?? kan?? u kan pemamdu peribadi i seumur hidup.. jangan lupe.. kah kah :)

ini gamba terbaru kami bertiga.. ha ha ha
Korang.. kot ye nak gosip cover sikit.. :P
Saya dan umi.. haha berseri2 tak i?? hehe
ahjumma liza and umi

0 CakaP2: