KecIL||cUtE||SenGaL

hurm,, shopaholic ke aku?? meh aku teka,,, tak kot,,, aku bukan begitu,, aku hanye shopping ngan rakus ble tibe masenye aja,,, sebagai contoh ble tibe hari yang kunantikan,,, ape lagi,, klu bukan JCARD day,,, itu sudah pasti... hehe memang hangus lah beberapa XXX kan,,, hehe tapi selalu aku tak bawak cash la...bahaye tuh,,ramai org,, aku akan bayar ngan duit plastik jek,,yg pasti,,,sampai bill,, tak terkate le,,hihi,,,, ape nak buat,, sekali sekala jek kan,,, bukan selalu pon,,muhehehhe,,, sebenarnye aku nak citer kan pasal movie yg bakal keluar nih,, Confessions of a Shopaholic

semalam ngan rase suke hati,,, aku g rembat buku die kat MPH,,, tah lately aku rase cam nak membace plaks,,, cube untuk membace buku omputih le,,, bukan ape,, dah tentu2 leh potong income tax,, jadi marilah kiter membeli buku,, membacekan amalan mulia,,, tak gitu,,ekekekeke,,, so lama jugak aku pusing2 cr buku tuh,, last2 terjumpe juge,, aku tau buku nih dah lama,,, tapi ade aku kesah ke?? aku beli jugak sebab aku tau rate2 org memang suke citer nih,, tak salah klu aku katekan buku tulisan minah nih,,, Sophie Kinsella,,, dah ade banyak dah,, nanti pas abih bace yg dibeli semalam,, aku beli lagi ye,,,, hehe try to improve my english also... hopefully,,, tapi siyesnye citer die kelakar la,, aku leh gelak2 plaks sambil membace tuh,,, ini menunjukkan bahawa aku nih memahami le ape yg cube disampaikan,,hehe tuh baru bace buku dah gelak,,, lom tengok citernye lagi,,, tak sabar betol lah,, neway aku pastekan triller citer nih skit,, bagi korang rase nak tengok sikit,, kan kan,,,hehe


4 CakaP2:

  1. aku pun ngah tunggu citer nih....cam best jer..

  2. Anonymous says:

    lynnda.. yek itu sudah pasti,,hehe

  3. Aurora says:

    hehe boleh x.. aku dah beli buku citer tu 4 thn lepas.. tp x baca2 lagi.. hahaha

  4. Anonymous says:

    aurora,,, bleh,,bleh la buat koleksi jek,,hehe,,, bace la weh,,,best,,,teruja aku,,,