KecIL||cUtE||SenGaL

well..well...well... nak cerita aktiviti weekend hari tuh,,merehatkan diri dan minda sebentar. hehe hari isnin tuh sempena cuti Thaipusam kan,, n as the appoiment pon dah lama diset, aku memulakan langkah menuju Mid Valley,, mana lagi kan,, walopon aku sebenarnye nak habiskan mase menonton Grammy Award,, disebabkan appoitment tuh kul 12.30 so,, memang nampak sangat kan,, tak brape nak sempat tgk smp abih,, siap2 sume lam kul 11 gitu aku kuar umah, menuju ke lrt universiti dan mengambil bas berno 631 menuju ke mid.Sampai sana,,, still awal,, g masuk MPH kejap,,pusing2 tgk buku. then oh dah terlama plaks,, terus menuju jusco dan mengatur langkah ke kaunter SKII."err,, Is Irene here,,," aku bertanye,, sebab yg kat kaunter tuh bukan irene,, hehe "Die tengah buat facial lagi,, duduk la dulu,,," wah ramah dan mesra plaks layanan die,, bagus ini la yg kiter cr,, hehe tak lama smp la cik Irene tu,,, "hi,,," die menyapa,, "kenapa makeup2 ni,, make up percuma dekat kaunter Shihedo ke?" die sambung ayat die,,, PANG sekali aku lempang baru die tau,,, aku mekap sendiri la,, tapi aku buat muka selambe je jawab,, "oh i memang sengaja,,, nak bagi keje u banyak sikit,," hehehe yek le kan,,baru le die buat cucian kat muke aku nih dengan lama2 dan teliti sikit,, hehehe,, then masuk bilik facial salin baju semua,,, awhh,,, terpakse le seksi sikit,,hehe,,,berkemban aja aku hari tuh,, hambik,, memang dah tau sebenarnye,, nih kali kedue aku kesitu,, hehe facial tuh amik mase 1 jam 30 minit,,, aku amik peluang merehatkan diri... sambil tido2 didengarkan desiran ombak plaks tuh,,ehehehe,,, terase cam kat Bali,, aduh berangan aja,,ble la nak g sana agaknye...hehe,,, tapi best la,, die urut2 muke, stim bagai,,,standard le facial.. ditambah ngan urutan yang melegakan bahu2 i nih yang dah sengal2,, sebab hari2 dok gendung laptop,,, hehe abih settle sume,, mase untuk membayar,, hehe owh kali nih mahal sikit,, sebab ri tuh kan harge promotion,, nih harge sebenar,, jadi aku pon terus g kaunter dan keluarkan duit plastik aku la,,hehe jadi bil hari itu dijelaskan adelah secara gores dan menang,,, haha tahniah anda telah berjaya menambah utang sedia ada,,, hahaha,,, nih jek gamba yang dapat capture,,,hehe tak bleh le nak amik gamba semase facial tuh,, tak sesuai tuk tatapan umum,, ahaksss...

Posted by Picasa

0 CakaP2: