KecIL||cUtE||SenGaL

korang mesti tau kan,,, trademark sape tuh... hehe saper lagi klu bukan due watak kiut lam citer upin dan ipin,, hehe mlm td aku menyusuri lrt menuju klcc tuk menonton film 'Geng,, pengembaraan bermula,,, 'Sapi,, GO,,,,' hahahahaha hanye Rajoo yang leh bagi statement nih,,, org laen jangan harap,,, hehe,,, aku nonton sama opismate aku n kawan die,, secara jujur aku cube untuk menjadi antara mereka2 yg terawal menonton film ini,,,,dan hasilnye,,, berjaya lah jugak,,, hehe wayang tuh bermula kul 9.00 mlm,, jadi pas opis hour aku balik umah dulu,, sebab masih ade banyak mase lagi kan,, siap leh tgk Spa Q and AI lagi,, ehehehehe kul 8 kuar umah dah,, tapi siot lama kene tunggu lrt,, memang menaikan kemarahan,,, tapi kene bersabar dan hati dah bunge2 nak tgk citer animasi 3D pertama Msia. saye bangge ok,,,

Cakap pasal jalan cerita,,, cukup la perasanye aku rase,,, suka,,sedih,,kelakar,,mendebarkan,, dan macam2 la,,, campur2 sume,,, kire panggung tuh memang tak abih2 dok kedengaran bunyi gelak,, ayat2 citer die pon bersahaja,,, tak de la nak gune ngat ayat2 skema kan,,, hahaha,, tapi ayat paling aku suke adelah 'Jangan Ipin,,jangan,, ingat masa depan,,,' aku rase babak tuh kiut sangat,,, comel,,, n satu lagi mase Ipin, Upin n Rajoo jumpe ngan Opet tuh,,, '' Eeee,,, chomelnye,,," dapat tak bayang care upin cakap,,, kiut,,, ahahahahaha...dan lagi satu,,, mase Upin sound Ipin " Jangan la nangis,,, macam budak kecik je,,," haha tapi sebenarnye die pon dah genang air mata,,hahahaha...dan,,, banyak lagi la,,, sila tonton sendiri,,,pasti puas hati punye,,,hehe

Mlm td jugak ramai yang datang ngan anak2,, ade satu budak pempuan tuh,, umur dalam 6-7 tahun kot,,,mulut die,,, pergh,, leh tahan le laser,, selambe die sound bapak die,,, "Bising la ayah nih,," lepas ayah die ngumpat die yg beria2 nak tengok... hangin die,,, ahahaha,, tapi lam hati aku,,, ish budak nih,,, macam Jagat plaks,,, lempang sekali baru tau hehe,,, Abis movie opismate aku anta le aku balik kepangkal jalan,,, begitu lah ceritanye,,, sekian time kasih,,,
Oh ye buat anak2 sedara,,, sowwy lah ateh g nonton dulu,, nanti klu nak g ajak la ateh lagi,,, ape2 pon ape kate kali nih ateh pau korang,,, boleh tak??? hahahhah betol...betol..betol...
tak saba nak tengok citer nih next month,,ahahahaha,,, suke

p/s : jangan buat speku... i menonton di tgv KLCC ok,,hehehe

3 CakaP2:

  1. aku pun dah tengok semalam...

  2. kuizikel says:

    woo dah tgk ek... dah byk org ckp best ni... mesti tgk ni...betul tak? :)

  3. Anonymous says:

    ermm,, betol,betol,,betol..hehehe