KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone, ye puan2 hr nih saya ade mood nak memasak, jd saya rajin kan diri untuk memasak nasi ayam resepi suke hati. Hehe mmg dah aim nak buat nasi ayam tp kslau memsk dirumah sendiri seperti bosan lah, sbb nnt nak makan sorang diri, oh bosan tidak terasa keramaian sangat, so better ka pk alternatif laen. Semantelah tidor dikejutkan dek maryam yg suh bgn sbb dia nak g mid belly siap pesanan yg dia tgg kat lif, walopon mate nih berat tak dpt diampun, bgnkan diri jugak la. Siap2 dan menuju ke destinasi yeah, yeah, eh salah termasuk lagu plak, maka menuju la mid yg indah permai, ahaha sesiapa sesat kat mid weekend n nak jumpe saya sila roger2 ok. Hikhik
Ok smbg balik pasal nasi ayam, sebab mengidam atau aper tak tau la, tp saya bbm adik saya dia kate takde ayam pon kat umah pastu dia suh saya plak masak, adoyai, ok la ok la sbb mmg mood saya pon nak masak kan, so saya setuju. Padahal die mmg mengidam nak mkn nasi ayam rupenye ces seperti org mengantuk disorokkan bantal la dia, huhuhuhu
Maka terkedek2 le saya berjalan dr mid ke umah adik saya demi tujuan murni nak jadi chef undangan hari ini, haaa setelah hampir sejam berkuntang kuntang kat dapur maka siaplah hasilnye, seperti gamba diatas, kikikiki tp yg bestnye ayat maryam bila mula2 susun sayur2 jek selamber dia sound "tuh jek ateh masak?" kong asam betul, sib baek pastu kuar ayam nasi ngan sup, dia makan ngan seronok sekali, oh begitu lah ye puan2 kelas masakan kita nasi ayam kg abdullah hukum. Ahahaha

P/s ok tak menu open house tuk thn ni ? Eh ade ke?
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 CakaP2:

  1. KeMatZ says:

    sentap tak hajak mai umah pekena nasi ayam ....

    resigned ... :(

  2. R-B-I says:

    eh tapi lepas dah kuar semua yam cakap 'sedapnya nasi ayam'...hahahahha pastu dah kenyang yam cakap plak 'yam nak tido, ateh jangan kacau tau'...hahahahahahahah

  3. ndr says:

    kematz.. cehcehcehceh.. nak ke?? tgg la bila smp open house, kalau hade.. gagagagga..
    rbi.. gitu la die..tak leh nak belah statement.. hehe yam sayang jek ateh tuh,,, hehe