KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone.. saba aja lah.. bagi sound setepek ke muka saya menyatakan blog ini bersawang.. terus bakar nak hapdet ok... ooo memang la takde post baru.. tapi saya bayar maintanance tau suh clearkan sawang2 nih tetiap bulan.. mana ade sawang2 nih.. tak hade tau.. huh..

ok.. apakah penceritaan untuk kali ini.. ohoi.. bagi saya pikirkan sekejap.. nak citer pasal apakah?? apakah?? td kobar2 lepas terbakar.. tapi baru taip tak smp 50 patah perkataan dah ilang idea.. sila bakar i lagi sekali cik rinie suhana.. hak hak.. awak bace kan blog saya?? kasi la die nama die glemer kat blog nih sekali sekala.. hahaha :P

oh ya.. semua pon maklum kan saya ade hobi dan minat terlampau sekarang.. saper alert fb and twitter pon tau.. so saper tak hade tuh.. eh.. eh.. dinegara yang takde teknologi mana kamu duduk nih??!! hak.. hak hayat tak bleh blah laser.. haish.. ade mak kesah.. * sambil buat aksi afdlin shauki selalu buat* kah!!

So nanti saya akan berusaha untuk menghapdet yang berkaitan dengan hobi saya.. oh banyak juga kan.. nanti saya cube reviewkan apa yang berkaitan eh.. dan berikan maklumat2 berkaitan.. apa tuh.. sila tgg..nntkan post terkini.. wah..wah.. terus bajet kan mcm akan beratus post lepas nih.. ngek!!

baek.. sampai sini jek la hapdet kali nih.. terima kasih atas mase anda untuk pembacaan ini.. jumpe lagi.. :) adios

4 CakaP2:

  1. KeMatZ says:

    giler busy .... zone ni dah jadi macam zone berhantu ok .... hahahahhahaha

  2. ndr says:

    kematz.. dengki :P

  3. Rinie Yusof says:

    nama i nak up2 gak kt cnih yea...

  4. ndr says:

    mana.. mana nama u?? tak jumpe pon :P