KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. malam nih aku nak cerita pasal sebuah botol.. hehe botol apekah?? mai aku jelas kan.. aku dah dapat info nih lama dah.. dari sini .. hehe sila klik ye klu nak tau.. so td dikesempatan yang ade.. kebetulan pas abis keje tadi singgah tuk dinner kat klcc.. pastu ape lagi kan.. its my therapy time.. haha aku beli la 1 botol sempena charity event yang akan membantu kanak-kanak yang kurang bernasib baek.. kenapa aku tertarik nak beli botol nih?? sebab die chumels sangat.. n ape salahnye kan.. berbuat kebajikan sekali sekala.. so to kawan2 yang rase botol nih cumel.. sila la dapatkan di outlet2 clarins berhampiran anda dengan harga doplas hengget.. ala.. ape nak dibandingkan ngan pembelian minyak wangi yg beratus2 kan.. (hehe seperti memetik kate2 Nana Cosmo pula..).. so guys.. ku pertontonkan We Care Tumbler hak milik aku yang sah itu.. hehe :)

yeah.. leh bawak g opis tuk letak air derek... kekekekeh

p/s : dapatkan segera sebelum 31-DEC-2009.

4 CakaP2:

  1. tak comel pon tumbler nih? kalo die baut tumbler yg unik bentuk die, mungkin saya akan belilah..heheh

  2. ndr says:

    ala.. pn semut nih.. chumel la ade gamba2 binatang peliharaan.. hehe :)

  3. KeMatZ says:

    bentuk dia familiar sangat... banyak jual bentuk ni kat carefour or giant... hehehhehe :P

    buat lahh bentuk KLCC ke.. Tabung Haji ke... Menara KL ke.... ala ala Teropong ke....

    erkk tiba tiba teringat botol air wakto sekolah yang ala ala teropong.... :P

  4. ndr says:

    hahaha.. memang la.. takkan la nak buat bentuk teropong plaks... nih bukan kekanak yang nak beli kan.. hahaha eh aku ingat aku ade botol air bentuk telefon.. kaler pink lagi.. oh.. gabaks giler.. hehe