KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. kire dah bersawang dan usang kan blog aku... hurm kesiannye blog nih.. macam umah tinggal dah jadinye.. hurm pada detik ini aku kat IJN.. hari nih bercuti sebab abah dijadualkan tuh operation by passed die hari nih.. tapi td Dr bitau kondisi abah yg tak berapa baek.. injap die problem ngan jantung die lemah.. so if the operation is done today.. it will finished after mid nite.. tapi DR tak syorkan hari nih sebab sgt berisiko.. jadi dicadangkan abah buat operation tuh next coming tuesday or after raya.. hurm aku adik beradik dah kempius nak decide camne.. so we let him decide what abah think the best for him.. ikutkan lagi cepat lagi bagus la.. sian kat abah dah aku tengok.. semput2 tak leh bernafas.. sebab klu nak buat lepas raya aku rase macam lambat sangat la plaks... dengan nak masuk bulan puasa nih.. risau sangat.. kang sementelah nak tunggu raya tuh.. ade gak berapa kali die kene masuk wad lagi.. abah sekarang nih tak leh nafas sikit.. terus jek nak g spital.. tak macam dulu.. nak suh.. degil amat la sangat... huhu :( ... tak tau dah nak tulis ape.. blurr..So aku doa yang terbaek tuk abah.. semoga dia sehat seperti dulu... Amin.. tolong doakan sekali ye kawan2.. time kasih...

7 CakaP2:

  1. Unknown says:
    This comment has been removed by the author.
  2. Unknown says:

    semoga kesihatan ayah akan pulih..

    amin.

  3. ndr says:

    time kasih encik riz..

  4. amin!!semoga abah awak akan sehat seperti sedia kala..semoga awak tak sedeh2/bimbng sgt yeh!!

  5. ndr says:

    tq pn semut.. insya Allah

  6. insyallah abah mung akan selamat...

  7. ndr says:

    tq mek peng.. hehe