KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet Ndr zone.. hurm gile lama tak hapdet aper2 story mory aku.. sebenarnye banyak sangat la nak citer,,, tapi kelapangan tak mengizinkan aku nak hapdet.. sebab aku gile maen game sekarang nih.. segala bagai gama aku maen kat facebook tuh.. kerja lak kat opis macam tak larat nak handle lagi.. gile banyak nak kene blaja dan study.. user laks nak urgent bagai.. hurm.. masak la aku jawabnye.. tah lah lately aku rase macam aku sangat useless.. macam tak berkenmbang ilmu aku.. huhu entah la... :( .. neway aku harap aku akan berjaya habiskan keje sume.. amin.. oh..oh.. perkara penting nak bitau nih.. hehe 15 dan 16 nih.. iaitu esok dan lusa adalah JCARD DAY Mid Valley.,, jadi marilah kiter menuju tempat itu.. ade sesiapa nak ikut?? hikhik.. agaknye meroyan sehingga level berapakah aku?? aper2 nanti aku hapdet ye.. hehe ok lah aku macam mengantuk.. tapi mcm nak maen game sedas.. then tido sebab esok keje n ade meeting.. huhu akunye kesihatan lom ok lagi nih.. demam lagik sikit... k lah doakan aku sehat ye dan selamat malam kawan2.. nite.. nite

4 CakaP2:

  1. Unknown says:

    hurm..
    satu pesanan aje..

    do first thing first..
    utamakan yang lebey utama..

    sekian, salam siaran..

  2. waa ko nih keje asyik shopping jer...
    best tul xde komitmen ag...
    bile nak beli keter sport nih...

    tul tuh...utama kan yg lebey utama...
    iaitu update blog dulu...
    hahaha

  3. ndr says:

    riz.. tq atas siaran percuma ituh..
    peng.. haha ape yg penting update blog.. wahahahahaha :P

  4. Unknown says:

    ape yang penting..?kerjasama..
    hebat aahh mung nih..banyok keje.. tapi bleh men-men lagi.. besh arr..
    bagus2.. ade life.. ade life..