KecIL||cUtE||SenGaL

aduh,,,leteynye aku bulan nih,,,penuh glew schedulenye..every weekend terisi ngan aktiviti,,nih pon aku curik2 mase kat opis,,sebab aku malas,,huhu,,tengah buat keje aku lah,,macam biase,,huhu 4 hari kat site user,,sangap aku takde internet,,balik aja dah lewat sebab uat kan,,so kene ah turun padang,,hahhahha...tak sempat nak bukak internet,,balik dah letey glew...neway aku rase banyaknye aku utang post kan,,,tertangguh aja nak update,,,takpe le,,,citer2 dah basi tuh,,hikhik,,,tak kesah,,suka hati aku lah kan,,,nih blog aku,,nak tulis pe aku suke,,memang suke hati le kan,,nak update ble,,hahahhaha,,,neway nanti aku update sume citer percutian aku ke terengganu dan kelantan,,hahhaha best glew bercuti,,,sebab ade tourist guidenye,,hahahahha,,,later i story lelebey eh,,n upload gamba sekali,,,,ok lah better stop dulu,,nak sambung keje,,kang makan gaji buta plaks,,ish2 tak baek tuh,,,sambung nanti,,,ujan lebat kat luar tuh,,camne nak pulang awal,,jumpe mak abah,,hehhe bestnye,,,lama tak jumpe parents,,hehe bz le katekan,,hakhak,,,

0 CakaP2: