KecIL||cUtE||SenGaL

hehe last week dok plan baek punye ngan Messy Manager tuk nonton mobie the Mummy 3....tapi sebelom tuh,,memang rase mereng gaks ah,,nak beli tiket tuh on9,,macam banggang aja,,susah betol nak beli,,ish,,macam2,,sakit kan hati aku jew,,,memula plan na tengok kat OU,,,tapi tiket habis,,then try mid plak,,banyak le panggung die,,tapi yang hanginnye,,,susah gle nak purchase,,hish,,last2 selaku manager,,,si messy pon menjalankan tanggung jawab le,,,die yang belikan tiket tuk kitorg,,tempatnye BTS..kul 9pm..ok set le sume nak nonto neh,,so esoknye memulang awal lah dr opis,,n tumpang opismate balik,,sebab umah die kat area2 hang tuah tuh,,jadi memang bertuah sungguh le dapat menyampaikan diri paling awal kat sana,,,hahaha masak aku kat BTS tuh,,dah le jarang2 g sana,,,so disebabkan perut aku dah keroncong,,maka kiter pekena dulu resipi rahsia,,hakhak,,aku makan walnut brownies n ice lemon tea,,wah,,yumyum,,,memang feberet le tuh,,then abih makan gerak collect tiket,,bebudak nih lom sampai lagi,,,dan dan aja abih collect tiket,,muncul MessyManager,herrie n bai,,tapi kaka roon lom sampai lagi,,hehe then sebab still ade mase,,makan pulak kat kopi putih,,hehe tapi aku tak makan minum aja lime honey,,,yang urmmm dapnyeh..hehe maap Messy,,,sampai kaka roon kitorg pon masuk n layan the mummy tuh,,so far bagi aku,,,ok lah citer tuh kan,,,cukup le perasa die,,,wpon tak debo2 sangat kan,,lawak pon ade citernye,,muhehhehhe,,,abih mubie kitorg gerak g SS2 plak,,sebab Messy dah janji ngan kematz nak lepak2 n makan kat murni,,makan lagi,,,ishish,,,memang lah kan,,macam2 ada kat situ,,tapi sebab aku tak berape lapar sangat,,jadi order le tomyam aja,,n air tembikai,,muhehehhe,,,menu paling best malam tuh,,rasenye bai punye le kot,,,nasi lamb chop,,wah hebat tak,,mata taknye kan 17 hinggit,,tak gitu,,,kaka roon n herrie makan sizzling chicken chop, messy makan bolognis speggati n kematz eat mee raja,,hahaha,,hebat tak tabiat makan mereka,,baek punye,,hehe makan2,,borak2,,gosip2..n gelaks2 then sedar diri gaks yang esok kene keje kan,,jadi gerak le balik ke pangkal jalan,,,seperti biase,,,manager menjalankan tugas,menghantar anak2 buah pulang dari KJ ke gombak dengan selamatnye,,TQ lah Messy Manager,,muhehhehehe

P/S: gamba upload later2 eh

0 CakaP2: