KecIL||cUtE||SenGaL

wah,,,dapat anak sedara gik...hehe anak sedara ke 9 ateh neh,,maka bersiap sedia lah menambah budget tuk raya akan datang,,muhahhahha,,maybe lam ujung bln neh @ awal bln depan akan dapat gik sorang anak sedara,,,,hehe gitu lah kan,,,oh,,oh nak citer sal anak sedara neh,,die lahir pada 24/06/08 jam 6 pagi kat hospital sungai buluh,,,kakak aku tepon lam kul 7 kot,,kater die dah bersalin,,mase tuh aku ngah tido kat atas kusi ngan selimut tebal,,besnye,,walopon sakit2 badan aku neh,,,hehe,,pastu tewus ah bangun n bagitau kat abah n mak kakak aku dah bersalin baby gurl,,okeh,,,parents aku kater le,,pastu aku siap2 ah mandi,,wah best mandi kat IJN yek,,ade air panas,,takde ah sejuk gigil2 aku mandi,,maklumle aircond die kuat,,,tambah mandi air sejuk,,beku aku nanti,,,hehehe then lam kul sembilan mama lak sampai (mama nih kaka aku gaks la),sarap sume n naik le dok lepak2 ngan abah n mak,,tapi sebenarnye aku dok sambung tido agik,,heheh memula katil abah pon aku sapu gaks buat tido,,mantuks glew seh,,nih le asyik g foyer2 aja kejenye,,hehhehehe,,mak aku pon peliks aja,,aku buat tak paham la,,hehhehe tapi aku sedar ah mase abah ngan gigih pilih nama tuk anak sedara baru tuh,heheh terharu laks aku kan,,,tetiba atuk bagi nama cucu,,,selama nih die tak kesah pon,,maybe be4 this,,abah tak berkesempatan kot nak buat gitu,,ish,,,hehhe mempersembahkan new comer in our family Siti Aqilah Nazirah Halim,,


0 CakaP2: