KecIL||cUtE||SenGaL

huhu,,akhirnye aku demam ngan kadar yang maksimum,,before this asyik demam manje jek,,sekali hambik,,aduh,,alhamdullilah sekurang2nye sedar gaks aku yang badan aku nih sebenarnye perlukan rehat,,,mana taknye kan??malas buat statement,,,sendiri mau ingat,,,hahaha apepon ri nih dah tinggal seleseme n batuk2 aja je,,,panas dah takde,,,start rase tak sedap badan mula hari rabu lagi,,pas malam sebelum tuh berhempas pulas dok pasang lemari tige pintu sampai kul 4 pagi,,,tapi ku pueh hati,,,sebab lemari tuh tersergam indah kat lam bilik sekarang,,muhahhaha penuh ngan baju2 aku gaks le kan,,,hehehehe,,,tq pokhas yang tercedera kaki sebab tolong aku pasang lemari tuh,,,muhahhaha lap u lah,,hehehheh berbalik pada citer aku demam,,tapi lam pada tuh,,,gigih lagi melepak ngan bebudak neh,,kat mana lagi kan???sendiri tau lah eh,,,tuh pon sib baek tak jadi g tgk midnite,,lau tak,lagi lah....sebab after g klinik tuh,,memang tekak dah perit gle dah,,nak balik umah kene tunggu bas pon dah tak larat,,sib baek rini de gik kat umah,,,,pat ah aku minta tolong die anta balik,,,hahhaha bukan selalu kan rinie???smapai umah,,makan ubat terus memengsankan diri sampai tah pukul bape,,,tapi yang paling sure,,memang aku menidorkan diri dengan lama sekali,,sampai tak join le derang menonton midnite mlm tuh,,,huhu,,,,esoknye g keje le kononnye larat le sangat,,,rupenye,,,memang tak larat gle,,,pengsan kat surau dr lunch sampai kul 5,,,,memang tak larat gle lah,,,huhu sekian kisah saye tuk kali ini,,,time kasih,,,, dibawah adalah gamba2 kerja2 pemasagan...huhu

0 CakaP2: