KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. wahahaha ingat dah berkubur blog ni.. rupanya masih bernyawa.. wahahaha.. maaf atas ketidak update diri ini.. hurm dimana mau bermula catatan pertama 2014 ini.. yang mana satu pon ceritera 2013 tiada disini.. tapi rasanya masih boleh melihat perkembangan aktiviti saya diFB dan instagram.. untuk gamba2 dan status2 apa2 yang terlintas diminda.. hehe Selamat tahun baru kawan2.. nah e-kad..


Agak lama tidak menulis disini... apakah sebenarnya yang terjadi pada diri ini pon entahlah.. lama juga berfikir.. nak kata tiada apa yang hendak diomelkan.. banyak sekali.. nak kata tidak punye masa atau terlalu busy tidak juga.. masih punye waktu senggang kalau hendak menulis seperenggan dua.. nak kata capaian ke dunia cyber tiada.. lagi la menipu namanya.. sekarang capaian boleh diakses dimana2.. walhal telefon pintar juga berdata plan.. maka mudah aja nak mencoret itu ini.. bukan tak punye aplikasi blogger juga.. punye malah versionnya juga yang paling terkini.. hurm.. tapi itu lah.. tiada alasan yang mampu dipilih untuk memuaskan hati.. biarlah kan.. yang penting kita hapdet sekarang... suke tak pembace sekalian.. ops nampaknya masih bajet fofular blog bersawang ini ade pembaca setia..

Ok lah apa2 la.. yang penting saya akan cuba memastikan blog ini ada coretan paling tidak sebulan sekali.. eh sekali je?? cukuplah daripada tiada kan?? berazam tahun baru juga nampaknya.. hiks :P semoga azam ini berjaya diexecutekan memandangkan perancangan sudah ada.. moga dipermudahkan.. Insya Allah..

Baeklah semua.. dikesempatan ini nak ucapkan selamat tahun baru 2014.. semoga tahun ini membawa seribu keberkatan.. keindahan dan keredhaan buat kita semua.. semoga pertambahan tahun juga menjadikan kita umatNya yang lebih baik dari tahun2 sebelumnya.. dan semoga ada peristiwa bersejarah menanti tahun ini.. Insha Allah.. peristiwa bersejarah?? oh jangan nak buat spekulasi kawan2.. bukan.. bukan apa yang anda semua fikirkan.. Itukan doa dan harapan 2014 sahaja.. yang penting doa dan usaha perlu dipertingkatkan lagi.. hehe doakan saya juga ye kawan2 disetiap solat kalian.. doakan.. terima kasih in advance... sayang korang ketat-ketat..

So nampaknya cukup sampai disini sahaja catatan tahun baru saya.. kita jumpe lagi dicatatan seterusnya bulan depan.. hamboi bulan depan tu.. eh betul la.. kan sebulan sekali.. dah lupe ker azam sendiri.. hiks.. Jaga diri ye kawan kawan.. bai

P/S: oh besok birthday idola la.. Selamat ulangtahun DSN.. leviu  :)

0 CakaP2: