KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. yehaaaa.. disebabkan ade mood nih.. biakan saya berceloteh disini bagi menghilangkan keboringan uols yang bizi bekerja.. adakah saya tidak bizi kala ini.. oh tidak.. sebenarnya sedang menunggu tugasan yang masih belum sampai.. sampai sat gi.. haruslah stress sebentar.. ahaahhaha.. hopefully tahun nih tak banyak nak kene ubah program tersebut.. hehehe..

Ok berbalik kepada tajuk post kali ini.. yeah saya dapat hadiah dari kejauhan.. jauh mana?? eh jauh la sebab hadiah saya kene naek kapal terbang.. korean air.. bahahahaha.. jadi dah tau la asal usul hadiah saya itu.. hehe ye kawan saya.. woori chingu deol dari korea kirim.. katanya hadiah.. sbb dia memang ske bagi saya hadiah.. ahahahaha.. terima kasih sahabat.. sangat menghargainya.. :)

Nak tau apa hadiahnya.. jjang...


Sebuah album kpop Sexy, Free and Single by Super Junior dan Psy.. Oppa Gangnam style...
Hahahaha.. tapi tuh bukan saya punye.. opismate punye.. dia yang request.. hehe yang Super Junior tuh baru saya yang punye.. hehehehe dah beli yang version B sebenarnya.. nih Version A.. ade 80 mukasurat bergamba.. fotobuk namanya.. hehe semua gamba jejaka2 ensem.. hehehehe gembira sungguh

Dan yang membuatkan saya lagi gembira adalah bila saya membuka album berkenaan.. tara.. lihatlah.. fotokad siapa yang sata dapat.. lalalalala jejaka idaman hati saya.. Choi Siwon la.. saper lagi.. aduh berdarah hidung.. hikhikhik..


Ok lah.. sekian catatan saya.. jumpa lagi diupdate akan datang.. kikikiki bai!!

0 CakaP2: