KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. saya selalu memberi janji palsu untuk menghapdet zone ini.. maap la ye kengkawan... kadang2 macam berkobar2 nak hapdet, pastu tetibe eh... gamba blom edit la apa la.. pastu kang gamba dah siap edit tetibe.. ala ape bende nak citer tak tau.. ha kan dah banyak plaks alasan.. ahahahaha tapi hari nih mmg nak hapdet la kan.. citer hemo saya.. sampai hari nih saya hemo.. lantak la kalau org nak kate ape.. tapi klu dah terkene batang idung sendiri adakah kalian akan buat derkk aja atau akan rase macam nak bakar kan aja org tuh.. kita bako.. kita bako!!

Ha, meh la saya citer nih ha.. meh..camne nak mula ye?? camne?? tak tau camne nak mula, jadi sila lihat gamba ini la..



Ye, ini adalah screen shot pending request di FB saya.. ha kenapa saya gigih capture kan.. sbb saya rase saya perlu.. saya perlu pertahankan hak saya dimana ade org menyatakan saya eksen sbb tak approve request die.. saya ok jek klu die betul2 ade hantar permintaan untuk add saya sebagai kawan.. i'm fine with that.. tapi ini request pon takde.. tetibe menyatakan saya tak mahu approve die.. WTF tak??!! Memang saya marah.. sangat.. sebab saya rase.. apekah motip dan kepentingan untuk die buat cerita begitu.. siap mengadu.. oh please.. punca beria sangat nak frenlist kan saya?? ade motip kah.. seperti pepatah.. ade kah udang disebalik batu??? adakah?? Hanya die yang tau jawapannya.. dan sekiranya die mmg wujud dalam frenlist tuh.. tunjukan saya.. mana nama saudari.. mana??

Tadi saya baca satu status di fb yang berbunyi

I'm using my real name on FB becoz I am proud to be myself, not becoz I want to ease people to find me...I don't care of the number of my FB fren list, I'm making a worth friendship not a friendlist...

Walaupon saya tak guna nama sebenar dan gamba diri saya, tapi saya memang setuju la ayat yang saya tak kesah berapa jumlah kawan diFB yang saya ada, dan saya bukan sesuka dan seronok untuk approve org sesuka hati.. lagi2 jika mereka memang tiada kaitan secara langsung atau tidak langsung untuk saya approve.. perlukah saya approve dia yang memang kaitan pon tiada.. dan sekarang saya tau.. request2 yang wujud adalah daripada pencinta kpop yang mana memang saya suka tapi saya masih lagi memilih untuk approve.. jadi saya harap kepada dia.. paham kenapa awak tidak diapprove ye.. eh camne nak approve kalau tak request??!! sila jawab..

So sekian catatan hemo saya.. dan perlu diingatkan bahawa saya sangat pantang dengan rekaan cerita dongeng yang langsung tak benar tentang saya.. lebih2 lagi cerita yang dibuat oleh org yang sedikit pon tidak mengetahui siapa diri saya yang sebanar.. dan sila jangan pandai2 nak mengadili saya hanya kerana saya adalah mutual fren anda.. harap maklum!!

4 CakaP2:

  1. hemo benar ni..saba inche! saba!

  2. ndr says:

    hemo la.. hurm.. nih tgh bersabar jugak la nih.. hihi

  3. KeMatZ says:

    motip kan ..... suka lahh orang nak approve ke tak ... budget kalau flist penung beribu ribu budget STAR .... hahahahah

  4. R-B-I says:

    Eh bayar loyalti itu dah tentu2 status saya arini...