KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone.. oh..oh selamat tahun baru 2011.. ye la..ye la.. saya tau la dah nak abis pon januari nih.. baru nak wish tahun baru ke.. oh please.. tapi kau hade ke ucapan new year?? hade?? kalau takde diam.. kalau ade.. eh sama la kita.. bajet..

Apa nak cerita tentang Januari saya.. oh banyak sekali cerita sensasi yang tak disangka-sangka kan.. haish pemulaan 2011.. pembuka rezeki.. pembuka umur baru.. dan macam-macam benda lah bermula bila masuk Januari.. entah ape yang leh ditutup masuk Januari pon tak tau.. hurm.. hutang ptptn pon still mcm tuh.. even masuk tahun baru.. mencik

Januari jugak.. bukan sepanjangnya gembira kan.. masuk Januari jek.. genap setahun insan bergelar abah meninggalkan kami sekeluarga.. oh sedih disitu.. tapi tak mau lah bercerita disini.. kelak akan menitiskan airmata pula.. saya mengharapkan roh beliau dicucuri rahmat dan beliau bahagia disana.. oh merindui beliau dan masih berharap beliau ada disisi.. oh..oh.. lap air mata dan hidung.. sob..sob.. :(

Ok lah.. nanti akan menghuraikan lebih lanjut tentang aktiviti januari saya.. eh banyak.. baru nak taruhubat.. tetibe terjerumus plaks dah dlm aktiviti sosial.. haish..haish.. takpe.. saya masih dlm level paling bawah.. takkan overshadow org yang lebih senior.. ahahaha bajet kan..

Baeklah.. jaga diri ye pembace2 sekalian.. moga post ini menghilangkan reen do anda kepada saya.. dan maap ini sekali lagi ayat bajet saya.. Selamat Tahun Baru Cina dan Happy Holiday.. yeah balik kamping seminggu :)

Oh..oh cantik tak layout baru yang simple nih?? hahahhaha

P/S : ada sesiapa tahu camne gayanya senyum hipokrit?? hurm..

0 CakaP2: