KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. yeah tetibe ade mood nak hapdet blog kan.. tetibe.. hehe jadi hari ini mari kite citer pasal makanan tradisi plaks.. makanan tradisi orang banjar nih.. ohohoho.. smlm dengan tiba2 ade perasaan nak makan.. jadi mari kita test nasib dengan menghantar request melalui bbm kepada adik ku.. ahaha saya memang suke order saja skrg.. lebih2 lagi tau adik saya akan memenuhi permintaan kakak sayang die nih.. eh i ke kakak sayang die.. bukan.. tettttt... wehehehehehe...

Tapi selamber jek adik saya sound saya malas.. bukan malas la.. I nak rase masakan yang penuh kasih sayang dari u.. ahahahahaha.. :P .. oh..oh saya anta request aja.. tapi tak sangka plaks demi kasih sayang.. adik saya masakan juga la dan siap delivery jam 10.54 p.m.. ahahaha dan dengan penuh kasih sayang jugak la akok makan adik.. hihihi.. sedap.. menepati citarase saya la... Tima kasih adik.. he dan..dan kan.. hehe

oh..oh mesti korang nak tau kan.. pe bende yang saya makan kan?? nih die..

Babam.. nih dia.. wadai kiping.. nama banjar die..

nih die.. chef kita.. idung sila kontrol sikit.. ehehehe


Ehehehe.. jadi saper nak torai resipi ini.. sonang aja.. ade mase saya bagi korang food testing eh.. tapi tengok dulu la mase tuh kelajuan angin rajin die camne eh.. susah nak janji sekarang nih.. hehe ape2 tunggu ajalah...

Sebelum lupa pesanan tuk adik kakok.. alalalala.. mesti ah kene lebihkan akok jugak.. tp kurang la sikit dari suami adik.. tak ingat kah zaman simbiosis kita ha??.. bahahaha kene ingat tuh.. :P sekian terima kasih.. mari makan.. :)

0 CakaP2: