KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. yeahhh lagi 6 hari nak raya.. hurm excited tak?? hurm entah la saya kurang rase excited tahun nih.. maklum la.. tak dapat gambarkan camne perasaan nak sambut raya tanpa abah.. untuk pertama kali dalam hisup nih.. rase sayu sangat.. huhuhu :(
tak pe la.. saya akan berusaha untuk menabahkan hati nurani ini.. berusaha!!

Oh tak musim pula kalau nak masuk raya nih tak dapat kad raya kan.. jadi berbesar hati nak bagikan kad raya standard abad ini buat semua.. maklumlah kos penghantaran kad raya dah mahal.. jadi nah hamik nih.. jangan kata saya tak bagi kad pula ye nanti.. hehe



Oh.. kecik cenonet aja kad tahun nih.. yang penting saya ikhlas tapi jauh ok..

"Buat semua..

salam lebaran..

maaf zahir dan batin atas keterlanjuran kata yang sengaja atau tidak..

halal kan termakan terminun.. terumpat terkeji..

maklum lah saya insan yang tak bleh lari dari melakukan kesilapan..

Semoga dipermudahkan urusan pergi dan balik kampung

Jaga diri memandu berhati-hati"

Ok.. nantikan pengumuman open house jika ada.. ahahahaha :P .. saper nak buat tuh.. juga jangan lupe jemput ok.. sila jangan malu2 menjemput saya.. dengan hati terbuka akan memergi.. ingat tua.. :) tq in advance..

3 CakaP2:

  1. Unknown says:

    awat font kali ni kecik sangat??
    he he..

  2. ndr says:

    ahahaha.. terkecik plaks.. kah.. kah.. :)

  3. bila open house ni cik maCtah?saya ternanti2