KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. iye nih zone saper nih ha?? dah habuk2 macam ape jek.. aaaa... chom!! bersin2 siap.. banyak habuk terkumpul rupenye.. ish ish.. nakdara sape yang pemalas nak spring cleaning nih?? cakap.. nakdara saper.. huhuhu

Ok mau upload gamba la.. lama kan tak letak gamba.. sure ade merindui wajah kesayangans hamba nih.. hahahaha biarkan die idup dalam perasaan macam tuh.. biarkan.. iyakan aja setiap tulisan die.. angguk kepala sekarang.. kuikui.. baek la korang.. iyakan aja kata2 nakdara saper nih.. hehe..

Eeee.. dia dah mula nak merepek disini.. pohon maafkan dia.. mungkin dia tak tau nak sampaikan ape yang dia nak tulis nih.. ye tepat la tuh.. sebenarnya nak sampaikan ucapan tahniah yang berjuta2 kali kepada 2 of my bestest frens ever.. sempena hari konvo mereka semalam.. its good and happy for u guys.. hahahaha tapi korang sangat happy kan.. sebab ade aku disana.. memeriahkan suasana dan memberikan suprise yang korang tak sangka.. betul tak?? Angguk sekarang... ahahaha aku tau jauh disudut hati korang amat terharu kan.. see.. mana nak dapat sahabat sesuprise aku nih.. kat pasar malam?? harap la kalau ade jual kan?? hade?? takde ok.. nih la satu2 nya sahabat suprise yang chumel lagi cute.. ahahahahaha.. diam la korang.. nak muntah pi jejauh ngan ayat penyata tersebut.. wahahahahah

baek mari layan gamba ini.. orang kate gamba tuh dapat menyampaikan lebih banyak dari pada ape yang aku nak sampaikan.. so layans... zasssssss...
oh ini puan sarini..congrate dear!!


yang ini cik lagi.. tahniah juga buat kamu cik liza


mereka berdua yang terharu dengan suprise saya.. ahahaha love u guys as i always do


hahaaha.. its good to be back there!! miss that moments!!

bahahaha.. tetibe terase seperti pelancong disitu!! peace!!
Oh sebelum luper.. Selamat hari persahabatan!! happy friendships day to all my dearest frens.. u know who u are rite?? love u guys as much as i do.. may Allah bless our freinship forever and always!! XOXO
oh dan semalam kawan aku bagi ayat nih.. " hari-hari pon macam frendhip day sebab aku ade kamu sebagai sababat baek!!" wah terharu aku hokey.. ok sudah.. jangan lebih hemosi.. senyum untuk menghadapai hari2 sukar selepas ni.. eh sukar ke?? mana la nak tau.. k sign out and bop pai!!

0 CakaP2: