KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone.. haaa.. dah masuk bulan tujuh.. 7 tau.. no jersi Park Ji Seung.. haha kaitan?? motif sangat tidak diketahui.. ahahaahaha.. eee.. ini adalah catatat insan yang emosi tak stabil hari ini.. ahahaha.. jadi redha ajalah... hehe

Ape yang dah sedia nih.. tak sedia pon ape2.. hakhak.. tak lah ade kah saya dan semua peminat IY bersedia nak tonton episod ke 33 tanpa Yuri, Sunny dan Hyuna?? aaaa.. rase nak nages bila ingat episod 32.. sedey seyh.. terbawa2 emosi saya tau.. tak ske.. tak ske.. tapi tetap gagah menghadapi juga.. tengok jugak la kat tv.. balik keje pon awal sikit.. nak kejar episod khas tuh.. mula2 gelak2 la macam biase ngan aksi sengal lucu mereka.. masuk part farewell.. ha amik..berjurai air mata saya.. hahaha poyo kan tengok citer camtu pon hemo.. eh suke la.. saper tak follow derang tak tau sedih gembira citer tuh camne... camne bonding tuh terhasil.. ok saper tingin nak tengok.. cari la kat youtube eh.. haahaha tuh pon kalau ade yang selamat dari didelete.. good luck..

oh sebenarnya semalam terbace la sesuatu, berita yang cheer up sikit la.. hehe oh nanti ade satu episod IY, Sunny akan jadi guest artis.. tapi derang shoot kat Japan.. hehe tak caya tengok ni



Cube cari mana Sunny?? cari sampai jumpe tau.. ahahahaha tak saba nak tengok episod nih.. semoga ade aksi chumel dan aigoo yang baru dari beliau.. hahaha sekarang sila angkat tangan saper yang jebakkan saya dengan menonton siri nih.. sila mengaku.. nnt saya banje kim chi.. ahahaha :P

yang kejap ok kejap hemo

0 CakaP2: