KecIL||cUtE||SenGaL

Salam dan kembali hapdet ndr zone... ha kenape aku vs sepatu tinggi?? aaaa.. sebab beberapa hari lepas aku terserempak ngan member aku mase study dulu.. walaweh. sangat bergaye aku tgk die.. ngan high heel lagi.. cool aja jalan ketak..ketuk..ketak..ketuk bunyi die.. suke aku tengok.. anggun dan nampak sungguh seperti wanita bekerjaya..aku lak??dulu aku suke gaks la beli kasut tinggi2 nih.. sebab aku nak menambahkan ketinggian sedia ada yang tak berape tinggi nih.. tapi sejak due tige menjak nih la, aku memang dah tak layan nak pakai kasut tinggi... even bile aku g keje.. pakai kasut flat aja.. hish... tak musim langsung kan?? tuh la.. macam kesian kasut2 tumit aku.. tAdd Imageerbia kat rak tuh.. hari tuh aku kemas.. satu beg plastik hitam aku buang kasut2 aku.. habis rosak sebab tak pakai.. so membazir.. tak baek kan.. aku ingat aku insaf la mase tuh.. tapi tak...sekarang aku suke beli2 lagi kasut.. tapi aku letak lam kotak die.. hehe lambat sikit rosaknye..hopefully.. n ada la beberape lagi belum pakai.. hurm.. memang la kan.. aku tak leh nak elak la.. dah la aku ade hobi yang bermusim.. kang aku rase nak beli beg.. aku beli beg la aja.. kang time nak beli body mist.. body mist aja lah dibeli.. dah sampai stok 2 thn.. bak kate liza.. kang time nak beli tshirt.. ha beli lagi.. tuh la.. camne nak buat eh?? ish..berbalik citer kasut tumit tinggi nih.. aku rase macam nak try test memakai kasut tumit balik.. waah.. baruk ade feel la g keje kan.. wanita berkejaya.. hihi.. tapi kene pk lagik la.. kang terpeleot lam lrt macam ne.. dah la membawa beg laptop lagi.. oh sangat berat.. hehe tapi ape ade hal.. biar sakit kaki janji bergaya.. hakhak.. tuh falsafah aku dulu la.. sekarang leh gune pakai kembalikah??

ah.. teringin betul nak beli nih... i like..

2 CakaP2:

  1. Unknown says:

    wahhh.. lama giler dah tak baca blog awak.. hehe.. tah nape tah.. asek berfesbuk punya pasal.. hehe.. erm.. me too!nak pakai high heels balek.. sejak pregnant tu.. start pakai kasut flet je.. hehe..

  2. ndr says:

    owh.. tuh la... grrr.. berfikir begitu la...tapi bile la kan nak buat..hikhik