KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone.. oh dah bersawang mawang dah blog nih.. tgk la betape kehidupan aku betul2 tak betul la nih.. adeh.. entah la lately keje aku pon banyak.. tapi alhamdullilah dah rase terurus sikit la.. huhu letih sangat rase.. keje.. keje..keje.. tapi yang penting..hehe aku tetap foye2 dihari minggu..
wahaha.. oh sungguh bujang kehidupan..
oh banyaknye aktiviti bujang dah lama aku tak buat.. oh sangat tak bujang jiwa rage..
oh..oh.. mesti korang bace rase bengang.. oh.. ade aku kesah ke.. oh ye sempena kedatangan bulan mulia ini ku mengambil kesempatan mengucapan selamat menjalani ibadah puasa dan semoga ramadan kali ini membawa seribu barakah buat kita semua.. oh harap belom terlewat ucapan ini.. oh rase nak tido dah.. nite2.. :) jangan lupe bangun sahur esok....

0 CakaP2: