KecIL||cUtE||SenGaL

salam dan kembali hapdet ndr zone,, memang dah lama aku tak dok mececeh kat sini kan,, so ri nih aku nak story mory tentang kegiatan part time aku la kan,, ape lagi,, korang tentu2 jek dah tau kan,, hehe aku suke buat kerja part time nih ble dilanda stress,, jadi lagi banyak kalu aku stress,, maka lagi banyak kali lah aku akan melakukan aktiviti ini,, maka kawan2 jangan cube menambah kestressan saya ok.. hehe.. ye,, kerja part time saye adalah mengores dan menang,, gak mengada la juge,, tapi saye tidak lah kesah kerana memang itu hobi saye,, menambah utang yg tak banyak itu,, hehe... jadi sepanjang beberapa lama tak hapdet nih,, banyak gaks la bende yg aku beli.. untuk ape pon aku tak kesah,, even klu stress dapat beli cekelat ke.. lolipop sebatang pon kire dah gembira sikit kan...agaggagaga... jadi ini lah hasil untuk penambahan utang yg sentiase berbaki 0.00 itu,,hehehe...

Hasil pembelian online aku. yang nih bayar cash la kan.. takde dee nak gores dan menang.. Aku beli lagi due pasang geo lens nih,, tapi lom pakai lagi,, pastu tersaket mata plaks.. huhu dah takleh pakai..sigh.. :(

aaa.. see murah jek tau,, sepasang doploh hengget je,, hehe

nih beg sKII aku beli online jugak,, sangat suke beg nih,,

tapi beso,, menjadi beg balik kg la ia adanye

nih lak,, haip,, kerana adik aku rakus ngat,,
maka takde la acara penyampaian hadiah..
die dah buka dulu,,suke ati die,, xcited sangat la tuh
Hehe yg kat bawah nih,, memang pembelian secara gores dan menang.. hehe aku beli kat JUSCO MID aja.. kedai runcit aku tuh,,hehehe...

SKII skin care.. sebab stock dah abih.. kene la beli..
walopon naek harge,,sigh.. :(

baju gamba kude.. aku beli bile time ade less 70% or 50% aja.. klu tak i'm sorry...
nih lak.. entah la.. tetibe ske nak beli dress cenggini..
ble nak pakai xtau lagi

sehelai jeans ngan sepasang kasut


aaa... nih beli kat petronas ye...
baju saiz kekanak yg leh dimuat oleh seorg sy

Barang2 kek bawah nih,, dibeli semasa kunjungan ke kelantan,, hehe..

saye beli kasut ni sebab beg plastik die cute,,hehe doploh lime hengget je,, tak mampu beli crocs..
sweater adidas kaler ijau,,ahahahaha

kaler itam yg ade belang pink,,dengan niat buat kak long jeles terhadap ateh

Hari nih pas opis terus g mid.. bosan sangat takde nak buat.. roger CT n die on,, terus g la pas opis.. Dinner kat Dominos Pizza n beli set yang dapat cawan COCA COLA terminator tuh,,hehehe..then menuju ke jusco tapi tak beli pe2 pon.. g masuk MPH.. terjumpe buku Sophie Kinsella tapi buku nih die gune nama Madeleine Wickham.. Cocktails for three..Disebabkan ct nak ketoilet.. maka memasuki kembali jusco dan terbeli la sepasang baju kerja n suar keje..stoking.. dan juge chupa chups.. hurmmm

dan ini adalah hasil pembelian hari ini,,hehe

oh.. dan saye juge membuat due pasang kaca mata baru,, hehe sebab sangat memurah hargenye.. 2 for rm168.. murah kan, agaggaga saye sedar diri.. saye rabun,, hurmmm

5 CakaP2:

  1. murah nyer spek mata....
    weh brp ko beli shirt polo tuh...
    aku rasa nak cr satu laaa...
    nak yg merah...

  2. ndr says:

    peng.. yang merah tuh aku beli kat smart connection OU.. harge die 69 hengget kot.. tapi buy one free one.. hehe,, nih baju gamba kude jek tau,,,,hehe

  3. mIss lAdy says:

    kaki shopping sungguh!! dah berzaman aku x gores n menang..aku dah menamatkan zaman gores n menang. sudah ku terminated sume card. kalo idak, aku pun sama jer cam ko...hahahaha

  4. ndr says:

    miss lady,, ahahaha,, tuh la.. tapi kekadang penting ade card gores tuh,, hehe

  5. Unknown says:

    err.. lama tak baca blog mu nih.. perrgghhh.. shopping mengalah kan seorang yang bernama orang nih.. orang ke awak nih.. ? (sambil garuk2 kepala)