KecIL||cUtE||SenGaL

huhu,,sabtu lepas blackout satu kawasan kejiranan aku,,dok dalam gelap le kitorg sume,,sian kat housemate yang tengah beh2 layan sehati berdansa,,tuptup gelap gulita dunia,,haha tapi lagi malang nasib seorng aku,,hukhuk,,leteh mendaki tangga sampai tingkat 13 tak abih gik,,ngan berpeluh2,,tetibe takde api plaks,,hangin tuh..bertmbah panas la jadinye,,dah le penat balik dr mid valley,,sib baek tak beli banyak barang,,yang behnye naik tangge dan2 sampai tingkat 13,,plup,,padam sume,,cube bayangkan klu aku masih kat tingkat 2 ke,,5 ke..mau menjerit aku,,,mencari jalan keluar,,huahahhaa,,macam lam gue gelapnye,,nih pon lampu koridor tuh memang gelap lagi skrg,,tak nyala2 pulaks lampunye,,,tapi yang behnye didalam keheningan malam dan kegelapan hari tuh,,kitorg sume kusyuk ngan hp memasing,,layan memsg ngan kwn memasing,,,disebabkan aku dah rase sangap jek dalam gelap tuh ngan penuh rase prihatin ku dail no ini 15454..haha,,dapat2,,then disambungkan kepada opeator malam itu,,sib baek ok service die,,kalu tak aku tambah hangin lagi,,hehe so aku pon buat aduan yang kawasan umah aku takde elektrik dah sejam dah,,padahal mase tuh bawu 30 minit takde apinye,,muhehehe bukan ape saje nak tengok pantas tak tindakan derang,,so setalah 1 jam didalam kegelapan malam,,akhirnya dunia ku kembali terang,,hehe tima kasih tnb,,,hehe jangan lupe jelasakan bil anda setiap bulan,,pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan secara percuma oleh NDR

0 CakaP2: