KecIL||cUtE||SenGaL


huhu..kisah sedey dihari raya,,,huhuhu,,,nih kisah sedey aku yang beraya dalam demam,,,,huhuhu demam paling teruk untuk tahun ini,,siap2 tak bangun berhari raye,,tapi as usual lah,,kiteorg sekeluarga jarang le beraye bebetol nih,,,dok umah je kebanyakan masanye,,tahun ni sepatutnye raye yang meriah,,,sebab semua turn beraya kat kuantan,,,jadinye sume le adik beradik aku balik,,,yang memula sampai,,haha mesti alah aku kan,,ngan adik aku n husband n dak Maryam,,,aku balik hari ahad,,,masa on the way balik nih,,,aku dah demam dah,,masuk hari ke3 aku demam,,aku start demam hari jumaat malam,,,,balik keje,,tunggu teksi lama gle berdiri tuk g bangsar,,sebab dah janji nak berbuka kat umah mak mentua adik aku,,lam tunggu teksi tuh,,kaki dah ketar2 dah,,pastu gigil2 ble kene tiup angin,,huhuhu then balik dari berbuka tuh,,terus merebahkan diri atas katil,,memang tak larat gle dah,,,huhuhhuhuu,,,tak leh tido pon malam tuh,,,sakit gle urat2 aku,,adoi,,,,,

then sabtu tuh,,kerana kurang kelaratan,,maka tidak lah aku berpuase hari itu,,,tido lagi sepanjang hari,,,tak,,aku tipu,,hahaha keluar g amik kueh jap,,,walaupon tak larat,,,ku gagahi jua diri ini,,huhu,,ayat,,,,petangnye adik ipar aku amik,,bawak berbuka kat umah die lagi,,,hehe aku pon dah tinggal sorang kan,,sian kat aku,,hehehe,,,berbuka kat bangsar lagi,,,tapi yang bestnye,,,aku tido terus kat sana,,,dah tak larat lagi,,,huhu,,demam nye penangan,,,esoknye balik umah baru kemas kaen2 segala bagai yang nak bawak balik kg,,,hehe,,,tak bleh bawak barang banyak,,sebab barang anakande Maryam dah penuh bonet,,,jadi ateh die bawa 2 beg aja balik,,hehe,,on the way balik,,,tido lagi,,heheheheh,,,hari isnin,,,demama lagi,,jadi keje aku tido jek le,,,memang kepala aku pon mereng,,,huhuhu,,,rase berpusing macam gasing aja,,,hahahaha,,,,tapi aku still gigih le,,dok masukkan duit lam ang pau,,nak kasi anak2 sedara ngan bebudak yang datang beraya,,,hahahahah,,,,aku dok masukkan duit sambil dok borak2 ngan adik aku,,,hehehe maryam pon ade,,,hehehehe,,,petang tuh,,,kedua2 org kakak aku sampai,,hurm,,,riuh rendah dah umah ngan anak buah,,,aku buat muke senge aja,,,suke korang le,,,aku demam,,,huhuhuhuu jadi keje org demam ialah tido,,hahahaha jadi raye tahun nih,,memang aku tak buat ape2 lah,,,,demam,,,,

nanti lah sambung,,ngantuks laks,,hahahahah

1 CakaP2:

  1. R-B-I says:

    Hahahahahah,,,tu je nak ckp,,,