KecIL||cUtE||SenGaL

aluuu,,disebabkan memang dah lama tak hapdet blog,,jadi ri nih ngan hati yang mulia aku nak hapdet lah,,lagipon ade ke patut ade le org tuh kan menjadikan blog aku contoh blog yang dah bersawang2,,tak hapdet,,tuh bleh mendatangkan marah lah,,nih aku hapdet bio klu encik tuh bace,,,kasi penat,,aku hapdet 16 ms baru die tau,,hahahhaha,,,bebuih mulut die bace kang,,hehe amik nih bace,,,,
nak mula citer pasal pe,,moh le citer sejarah aku leh join the totoni's nih,,ceritanye bermula beginis,,pada satu hari,,ngan aku syok dok surf internet le,,keje fav aku hari2 nih,,,tetibe bukak ah website astro kan,,surf pasal AF,,then terjumpe ah satu link tu,,join masyuk le,,,he pendekan citer,,ade post pasal g konsert,n saper nak g,,leh le mengechop nama disitu,,pendek lagi lah,,,aku chop,,tapi sebelom tuh,,,aku tepon le kakak messy tanye nak gis tak??tetibe die on ajas,,makanye terpergilah aku konsert ke4,,hehe mase tuh nadia nyanyi lagu mende yew???ermmm,,lagu 'Mengapa Dirindhu'...bukan Nakdararindhu key,,hehehe n tuh first time le kenal bebudak nih,,dan cik presiden,,hehe ade die marah aku kang,,tapi yang best die bahasakan diri die kakak...kan kak eita kan,,padahal,,,hehe takpe i tau i mudes...abih konsert die ajak lepakss,,,tapi tak join ah sebab ndr n messy still malu2 gik masa tuh,,hehhe tapi yang best geng2 nih cool aja,,siap tanye,,nak gi lagi tak next week,,,wah pe lagi,,,cam org mengantuks dapat bantal laks,,,pe lagi on untuk kunsert ke 4 dan seterusnye,,,tak larat ah nak flashback kowang,,,banyak sangat,,,RAM aku pon dah sengal jek nih,,luper dah,,,tapi sies best ngat set2 nih,,glew sengal kan???bak kater NADIA geng sengal lagi masyuk air,,hehe,,,Okeh hopefully pe yang diusahakan kiter nih berbaloi yeh,,dan persahabatan inih berkekalan,chewah,,merepeks dikala memang dah nantuks glew,,ok bye,,nanti eh baru kasi gamba,,mata mengantuks,letey sangat,,huwaaaa,,, login TIDOFC-->loading--->zZZZZzzZZzZZZ

0 CakaP2: