KecIL||cUtE||SenGaL

Semalam last day bekerja di company 'H' (bukan nama sebenar).Sepanjang 2 tahun setengah keje,macam2 pengalaman suke duka yang dapat aku kumpul..mula2 aku cume trainee aja kat situ,,then dioffer as contract staff as programmer. I'm really thankful to my ex-supervisor as he believe in me,,,and who was give me an oppurtunity to give all my commitment to the company,,"tq encik Boss!".
Even dalam tempoh setahun keje dalam projek 'T' tuh seriusly aku aku tak penah tensen ngan keje, walopon keje aku sangat lah banyak n tak tercapai dek akal nih aku cube siapkan...yang buatkan aku tensen adalah org2 yang bekerja disekeliling aku tuh lah,,biase lah kan,,,politik opis,,aku tak boleh nak kater ape.walopon aku sedey ble dengo ape tanggapan org pada aku,,,er,,,maksud aku tentang keje aku,,,aku pon tak pasti,,camne derang nilai aku,,,sebab die bukan encik boss aku,,jadi aku memang tak puas hati,,,korang nak tau ape kater die pada aku..."die tuh tak Perform,sebab tuh kene tuko projek!!!!"..sakit tak hati???aku rase panas aja n aku nagis gle2 punye,,,tapi takpe lah,,,tuhan tuh maha adilkan,,n rezeki aku ade dimana2,,,,
Aku sangat bersyukur ble aku dapat pindah projek 'P',,,lagi2 ble aku dapat buat development gune oracle..memang aku sangat suke tak ingat,,,n aku sangat bersyukur sebab ade team member yang best n menyayangi aku,,,chewah aku perasan...hehe derang banyak bantu aku dalam keje aku,,,tak lokek ilmu,,,n boleh layan perangai aku yang ade kala mereng nih dan terpakse layan lagu2 dendangan idola aku yang memekak2 hari-hari,,,maap ye,,,saye tak sengaja menyusahkan rakan2 cluster saye itu,,hehe thank you sooo much guys n will miss u all...
Tapi jodoh tak panjang ngan company 'H', then after raye puase aku hantar surat resign kat cik boss aku,,bukan aku tak moh stay tapi aku kene grab oppurtunity yang tuhan bagi kat aku untuk perluaskan kerjaya aku,,,Alhamdullilah n aku harap aku dah buat pilihan yang terbaik dan pilihan aku nih betol..then after 2 month resignation period tuh,,berakhirlah semalam,,,tapi majlis perpisahan dah buat awal2 lagi,,,dimana aku memang tak berucap,,,tak dapat nak bagi ucapan kan,,,sudah sebak,,n last day aku bekerja tuh,,,aku dah menagis2 dah,,,ala,,,buat malu ajakan,,,huhhu last2nye aku bagi emel je,,,isi kandungan die cam kat bawah nih le...
Assalamualaikum,,,
Disebabkan lidah kelu tidak dapat melahirkan ucapan pada majlis perpisahan tempoh haridan kesebakan yang hampir melande jiwa dihari kejadian dan bagi mengelakankebanjiran kilat yang tidak disengajakan di tingkat ini,,,maka saye memerah otak menulis emel ini bagi memenuhi janji..Kesimpulan ucapan tertangguh saye seperti berikut:
1) mengucapkan terima kasih kepada setiap seorg keluarge projek PNB samade terlibat secare langsung @ tidak. Jase anda akan sentiase saye kenang,,,bukan lah sebiji kacang saye nih untuk melupakan kulitnye,,,insyaallah2) menyusun sepuluh jari (cume jari tangan sahaja,tdk termasuk jari kaki adenye) memohon ampun & maaf seandainye wujud kejadian yang tidak diingini dan kelakuan yang menguris hati sesiapa tanpe saye sedari @ tidak. Maap dari hati saye yang luhur ini3) halalkan segala ape yang saye termakan & terminum sepanjang berada disini (lagi2 makanan free kan)..4) lastly...saya memdoakan semoga Projeck PnB ini akan sentiase sukses selalu hendaknye,,,dan bakal berolah boNUS yang dinantikan tahun depan,,tetapi jangan lah lupekan saye tike itu,,,hehehe just give me a call..takde hal punye...5) last but not least doakan kejayaan saye ditempat baru,,,ade mase bertemu lagi kite
P/S : terimalah rangkap lagu ini Selamat tinggal pojaan...(hehehe walopon tiade pojaan hatinye disini)

yang iKHLAS dan luhur lagi kiupeyta ibrahim

Meletakan sedikit gambo2 kenangan terindah sepanjang hari2 terakhir berkhidmat di 'H', for more pic sila ke fotopages saye yek,,,

0 CakaP2: