KecIL||cUtE||SenGaL

selamat hari raye aidilfitri untuk semua,,,hari ini hari raye ke5,,,tapi saya tak beraya pon,,,saya duduk diopis,,,kerana berlaku bencana,,,huhuhu,,baru hari ini ingatkan nak berehat dirumah,,,sekali mendapat dikejutkan tido dek boss,,,ask me to come to the office,,,huhuu,,,terganggu mimpi saya,,,,panjang lebar penerangan die,,,saya hanye jawab,,,ok...ok...mujur die tak nampak muke saya yang memang blur mase tuh,,,maklum le baru celik mate,,,mujur dapat kontrol suare,,,ala2 dah lama bangun,,,hahhaha,,,,huhu...semalam hari pertama saya standby,,,dari pagi dah berdoa,,,supaya takde bencane yang menimpa,,,tetibe bile time mencecah waktu pulang,,,kring.....telepon berbunyi,,,huhuhu,,,user calll ade masalah lak,,,derang takleh masuk sistem,,,alamak,,,cuak saye,,,tak tau ape nak jawab,,,lalu sepantas kilat saye mencari no kontek rakan2 sekerja,,,bla,,,bla,,,bla...penerangannye,,,,try test,,,bla...bla...alamak,,,tak bleh,,,tepon lagi,,,terang lagi,,,takbleh lagi,,,argh dah naik cuak,,,dah le sesorang cumel kat tingkat nih,,,nebes tak hengat le,,,mana la tau kan,,,tapi minta dijauhkan le,,,,at last amik langkah berani tepon projeck leader,,,ooo...lom balik lagi???die kate..hingat dah pulang,,,u tunggu sampai everything ok,,,check,,,baru leh balik...gulp...aku telan air liur,,,ade ke,,,dah le warge sorang diri nih,,,giloks,,,sampai kul bape lak nak balik,,,saya pon kene le tunggu lagi...dan tunggu,,,dan tunggu,,,,,disebabkan dah ketakutan,,,saya pon tepon lak orang kat bilik server tuh,,,sekali die kate memang dah tak dapek diselamatkan...server tuh kebabom,,,hahhah...jd kene tunggu vendor,,,klu ok pon kul 3-4 pagi le,,,alamak,,,saye kene tdo opis ke????huhuu....abih le....dalam penantian tuh,,,tetiba satu panggilan menyelamatkan saye,,,bunyinye begini,,,"u boleh la balik,,,server yang masalah...sian u kat opis tuh,,,ok selamat hari raye" itu jek,,,baiklah,,,saya pulang,,,sekali pagi nih,,,kene lak datang lagi (sambung cerita kat atas,,,,)tapi saya cengkelat le,,,datang kul 3 ptg,,,,kul 4 br sampai td,,,hehehhe...tapi sampai sekarang lom abis lagi,,,bukannye membuat keje nih,,,jadi peneman aja,,,hehhe,,,tadi tengah aku memain internet,,,pm aku laks menyinggahkan diri,,hehe,,saya pon purak2 buat bace pepar,,,die menyape tanye lemang mana???ade ke???mana ade owang pahang tradisi die lemang,,,ketupat ade lah,,,hahhaha...gasak le,,,k lah saya dah tak tau nak merepek ape lagi nih,,,,jd saya berenti disini dulu,,,ini le cerita raye saye,,,sekian terima kasih,,,,makanan hari ini ditaja oleh pizza hut,,,hahhaha,,,saper blanje,,,musti le boss yang dari penang tu(wpon die takde,,,tapi prihatin gak le terhadap kamiorg disini),,,time kasih boss,,,

0 CakaP2: