KecIL||cUtE||SenGaL

ku sebenarnye dah lama nak dok membuat blog nih,,tapi mase betol2 terhad,,nih pon ku curi mase yang ade,,saat keboringan membuat keje yang tak pasti bile nak abis,,,kekadang letih dan bosan melanda,,tapi kutabahkan hati,,kerna ini lah jalan yang aku pilih,,,ceh2 merepek pulak,,,,sebenarnye aku bersyukur sangat dengan rezeki yang tuhan kurniakan padaku,,maklum le,,,mungkin dah sampai waktunye aku berdikari sendiri,,tiba masanye aku hidup sendiri,,kene cari rezeki sendiri,,dan yang penting dah samapai waktu untuk bantu keluarga,,mak dan abah yang paling utama,,,waktu mula2 dapat keje dulu,,mak le orang yang paling gembira,,,siap nak buat pulut kuning untuk aku,,,,huhuhh sungguh terharu,,,alhamdullilah,,masuk bulan nih,,,dah dua bualan aku keje kat sini,,,as programmer,,,satu cita2 yang tak pernah terlintas dipikiran aku nih ha,,,tapi aku syukur dah suke keje aku nih,,,memang minat aku agaknye,,,sok luse,,masuk le gaji keduaku,,,hahahhah,,,shopping time,,,tapi abah selalu pesan,,ingat hari kendian,,,jadi kene lah menabung untuk mase depan,,,maklum le,,,aku ni pekerja kontrak...heheh..

0 CakaP2: